Kategoria «Rozwój zawodowy»

Oferta a badanie potrzeb – 7 ważnych pytań do klienta

badanie potrzeb

Jeśli pracujesz w sprzedaży zdarzyło Ci się na pewno poświęcić wiele czasu jednemu klientowi na rozmowy, przygotowanie oferty, odpowiedzi na szereg pytań, a do sprzedaży i tak nie doszło. Jeśli jesteś czy byłeś klientem na pewno zdarzyło Ci się choć raz nic nie kupić czy nie podpisać umowy, choć sprzedawca poświęcił Ci wiele czasu. Zdarzyło się Wam też na pewno, że ze swojej pracy czy z obsługi byliście niezadowoleni. Kiedy …

Sprzedajesz za pomocą e-maili? Poznaj 5 zasad ich pisania.

e-mail, jak pisać e-mail, zasady pisania e-maila

Coraz częściej e-mail staje się narzędziem biznesowym. Sprzedaż i kontakt z klientem przez e-mail jest coraz bardziej popularny i równie ważny jak rozmowa. W dzisiejszych czasach, każdy wie co to jest e-mail, jedni korzystają z tej formy komunikacji bardzo często, inni rzadziej. Dla niektórych napisanie e-maila jest oczywistą sprawą, a innym tylko wydaje się, że jest to takie  proste i że, potrafią napisać dobry e-mail. Z mojego doświadczenia …

Obsługa Klienta – czym właściwie jest?

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek nad obsługą klienta? Czym ona właściwie jest obsługa klienta? Po co jest i jaki ma cel i sens? Wbrew pozorom jest to szeroki i wielopłaszczyznowy temat i spróbuję Wam tę tematykę nieco przybliżyć. Obsługa Klienta to każda komunikacja pracownika z klientem – stałym, nowym czy też potencjalnym – ale klientem. Komunikacja taka bywa na wielu płaszczyznach, z poziomu pracownika Biura Podróży, Banku, Urzędu, pracownika Hotelu, …